Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

shopping

Av victoria wallin - 12 maj 2009 22:01

idag åkte jag och janina till birsta...har shoppat en massa till josef

2 par byxor 2 bodys strumpor och en sjömansdräkt sååå söt....åsså köpte jag 2 pyjamaser...till mej själv köpte jag en väska på rea....

innan vi åkte till birsta var vi en sväng på försäkringskassan där var det en lite flicka som va 2-3 år kanske...hon kom fram och klappade josef på huvudet och sa fiin haha gulligt....


igår städade vi och tvättade sjukt mkt tvätt som vanligt....jag var och körde pump och har träningsvärk idag som attans...la på mer vikter än jag brukar....men skönt men träningsvärk då vet man att det tagit :) imorrn blir det yoga skönt!!


sååå glad att josef somnade när jag la honom ikväll..så jag kunde se DHW :) trodde inte att han skulle somna för han va så pigg när han åt välling...petade mig på näsan och ögonen haha sötunge....


va in på vero moda idag också finns sååå mkt fint!! men nu får jag hejda mig måste ha pengar så vi kan få mat den här månaden :P

är ute efter ett rött läppstift men hittade inget..fick presentkort av danne på kicks så tänkte jag skulle handla upp det... så om nån har nått tips på ett blodrött läppstift som är bra hojta till!!!


nu ska jag kolla efter lägenheter...kanske kolla runt på lite hus också.man kan ju få drömma :) 

 
 
Hanna

Hanna

13 maj 2009 16:29

jag sätter lösen på min blogg,vill du ha? :-)

http://frusoft.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av victoria wallin - 4 februari 2010 19:47

som man bloggade....vad har hänt??? jo jag har ju börjat plugga väldigt intensivt....men roligt också...känner mej väldigt stressad nu för josef har varit sjuk är fortfarande btw och jag har inte hunnit plugga så mkt...och vi har tenta 15:e har sjuuu...

Av victoria wallin - 17 januari 2010 21:03

nu har emmet kommit sååååå söt....och väldigt nyfiken...när jag skulle ge josef välling kom han och la sig på josefs mage...tror han kände sig ensam...han somnade iaf där och josef brydde sig inte =) sött sött....   idag har vi åkt pulka i sidsjö...

Av victoria wallin - 16 januari 2010 20:16


idag har vi varit och köpt kattlåda,kattsand,kattmat,kattskålar allt gick på typ 800 sjuukt dyrt men det är han värd sötnosen.. imorrn kväll kommer han lääängtar.. emmet eller emmett så K vill att vi ska stava hans namn...hehee   jag,josef,sandra...

Av victoria wallin - 14 januari 2010 19:52

inskolning går jättebra...josef är så duktig :) men ska försöka ringa kommunen imorrn och tjata lite och se vad han har för kö plats på dom andra förskolorna...vill verkligen att han ska hamna på ett dagis där dom får sova ute....kan ju säga att det ...

Av victoria wallin - 11 januari 2010 19:49

att jag varit hos frissan idag satt där från 12.45-16.30 typ....fick färga håret 3 ggr på mej...blev orange första gångerna sen la hon en varmare toning över så nu ser det bättre ut...men fattar inte vart mina röda pigment kommer ifrån...har familjen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards