Alla inlägg den 5 januari 2009

Av victoria wallin - 5 januari 2009 11:47

i fredags fyllde min kära mor 54 år....

på dagen var vi och köpte bilbarnstol och matstol till Josef...sen åkte jag och josef ut till alnö för att fira mamma...vi hade köpt en jättefin segelbåt till henne...en sån prydnadsgrej...ingen riktig båt :P kanske blir på 60 års dagen hehe...jag fick jätteont i magen på kvällen så jag åt kanppt nån mat...det visade sig sen när jag kom hem att jag fått vinterkräksjukan...fyfaaan...aja fick inte tag på kisse grrrr...så jag ringde hans mamma så hon kom och tog hand om josef...medans jag spydde och hade mej...haaaaatar att spy....aja på lördagen mådde jag lite bättre men kunnde inte äta nånting...åsså hade jag feber...så låg bara i sängen och sov hela dagen...såg på andra sidan häcken...rolig film =)....igår orkade jag inte heller äta typ nåt åså hade jag lite feber...kvällens film då va Arn riket vid vägens slut...men idag mår jag bra lite yr bara....öööönskar att inte josef blivit smittad...varit skitjobbigt att inte få krama honom :( men idag ska han få 300 pussar :)

förhoppningsvis ska janina komma på fika idag..fia kunnde inte :( så jag måste sanera lgh lite :) om jag orkar...sen ska jag till alnö för idag fyller min kära far 56 år :) graaaaattis världens bästa pappa....

här kommer lite bilder från nyår,jul och mammsens födelsedag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards