Alla inlägg den 29 januari 2009

Av victoria wallin - 29 januari 2009 21:33

blev muffinsbak idag...chokladmuffins med vitchokladbitar i ni kan ju tro att dom blev goda =) på eftermiddagen så åkte jag och Josef och mamma till alnöbadet och simmade och plaskade lite...och jag bastade lite sjukt skönt det är :) måste fixa en annan bikini den jag har nu är tok för stor :(....

ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa...har precis lagt josef nu...lillgubben så söt när han sover...

märkte idag att jag redan nu är fattig kul att hela månaden är kvar :P aja får snåla....mitt shoppingberoende som ställt till det :) blir svårt att äta skor och träningskläder :P 


hmm imorrn blir det tvättning och kanske ska ner och träna men har sjuuuuuuuk träningsvärk sen igår...spec i låren...kan knappt gå i trappor..men det sägs att det bästa är att träna bort träningsvärken...

måste göra piroger också...aja får se vad som hinns....hoppas på att janina orkar dra sig hit imorrn när hon slutat så jag får lite sällskap...:) då kanske du får turen att smaka dom goda muffinsarna... :)


här kommer lite bilder från dagen...undrar om kristoffer blir sur för att jag lägger upp denna bild på honom men jag tycker han va söt jag :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards