Alla inlägg den 23 januari 2009

Av victoria wallin - 23 januari 2009 17:28

Eller? spelar ju ingen roll när man är mammaledig vilken dag det är :P


Igår gick jag och janina ner på stan, först till hennes jobb för hon skulle fixa nån grej..och såklart kunde jag inte hålla mej...köpte en vit och röd randig tröja som jag spanat in men den va rätt billig :) sen gick vi till hennes mamma och där bjöds det på bullar :) Josef blev rädd flera gånger igår...för människor han inte träffar så ofta..stackarn..."mamas boy"....när vi kom hem till mej så lagade janina korv och makaroner till mej medans jag gav Josef mat...sen på kvällen kom kristoffers mamma hit och fikade och lekte med josef...blev besviken över en grej igår men det går jag inte in på....


Idag har jag kört ett Bodypump pass sjuuuukt jobbigt det är...men bra träning!!! sen vid 15.00 så träffade jag ronja för en fika...på 1891..ida och nova skulle också med men blev inte så :( men fick träffa ronjas lilla hund stella tro jag hon hette...sååå söt och sjukt liten...haha storöra...på hemvägen höll jag på att bli tokig...såå jobbigt att gå på detta underlag..typ 1 steg fram 3 steg bak "grrr"

ville hänga med ante och sara ikväll men dom skulle ha främmande...hmm tro janina jobbar till 19.00 tråkigt att va själv...spec att laga mat till sig själv är ju sjukt tråkigt...


imorrn blir det förmodligen storhandling...har hur lång lista som helst som ska inhandlas...på kvällen får vi se vad som händer...

Här kommer lite bilder på lillprinsen...:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards