Alla inlägg den 1 februari 2009

Av victoria wallin - 1 februari 2009 19:13

idag har vi gjort köttfärspiroger...så nu är frysen full :) åkte till alnö och tog en sparktur med mamma och pappa till spikarna...var hur bra sparkföre som helst...kanske lite för bra för jag halkade hela tiden med min fot....till middag blev det kyckling fylld med fetaost...innan vi for hem svängde vi in på konsum och köpte godis m,m...inte så bra kanske för imorrn ska jag till tandläkaren :( :( haaaaaatar att gå dit och nu har jag inte varit där på länge!!! Hoppas jag inte har nåt som måste lagas..är ju asdyrt ju :( blir nog även en sväng på stan med mamma...tro  hon ska hitta nåt att ha på sig till calles dop....


igår tog vi en tripp på stan....letade lite ful kläder till festen vi ska på den 28:e finns sjukt fula kläder men jag har tänkt ut en sak som jag vill köpa men har inte hittat det än....ska iaf på 27/30 års fest...kristoffers syrra och hennes kille som fyller år...och temat är att man ska klä någon annan med billiga fula kläder....ska bli kul men jag hoppas jag inte får alltför konstiga kläder..:P

tog även en fika på mitt gamla jobb 1891...äppelpaj och te mmm...sen gick jag och tränade ett tag....hade även turen att bli bjuden på middag igår hos lilian.. :)

på kvällen såg vi "Så som i himmelen" gillar den filmen..vacker!! kristoffer hade även fixat några nya "lost" avsnitt som vi såg....men man blir ju bara mer och mer lost av den serien....


aja här kommer 2 bilder från dagen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards