Alla inlägg den 2 februari 2009

Av victoria wallin - 2 februari 2009 18:35

idag var jag och mammsen på stan....hon shoppade en massa och jag köpte bara underkläder...har ju sagt att jag ska sluta handla men det är ju så svårt :P vi var och fika på kulturmagasinet...jättebra att fika med barn där!! sen fick vi skynda oss iväg för jag skulle till tandläkaren....fyfaan va nervös jag var...hatar att va där...spec när dom ska ta dom där bilderna gör ju så ont :( men jag hade inget hål eller så..bara lite tandsten men hellre de än hål...aja skaffade sån här friskvårdsförsäkring typ...man betalar 1 gång i månaden el en gång per år...och jag fick den lägsta premien för jag hade så bra och fina tänder....blir ju mkt billigare....är sjukt dyrt att gå dit!!! fattar inte varför...


håller på att fundera ut vad jag ska plugga till men det går inte så bra..måste ju va nåt man verkligen vill bli!! vill ju inte lägga ner tid och pengar på nåt man kanske kan jobba med...


bokade in oss på babysång idag men fanns inte plats förns den 18:e men ska bli kul....


aja nu ska jag fortsätta se "unga mödrar" hihi...danska är sååå fult språk btw...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards