Alla inlägg den 24 februari 2009

Av victoria wallin - 24 februari 2009 22:30

har jag hittat klart outfiten till på lördag...alltså fulkläderna till tobbe :) hahaa kommer bli så fult...hmm måste be kristoffer pröva dom innan så jag får se hur allt ser ut på :) aja ska bli riktigt kul att se alla...


idag var vi på stan dårå...blev bjuden på lunch av min kära sambo på charm..

när vi kom hem lagade han köttfärs och spagetti....bortskämd jag :P

blev bjudna på dragons idag..tänkte det ska ju bli kul...men det vi inte tänkte på att det va skithöga ljud överallt..så josef blev ledsen...var där i 5 min sen drog vi....tråkigt men nästa gång får vi ta med hörlurar...

då besökte vi kristoffers mamma och kristoffers broder istället...fikade lite och kollade på spelningen från skeppan....


nu är det klart iaf vecka 13 ska jag åka ner till linköping och hälsa på min kära vän Sofia....lääängtar....sara ska också åka ner med calle och hälsa på nån kompis till henne....tänkte först åka själv men jag klarar nog inte en hel helg utan Josef....får se om vi åker tåg eller bil..skulle va skönast att åka bil men vet inte om bådas barnvagnar går in i bilen....

hmm ska även ringa max tattoo där nere och kolla om han har nån tatueringstid när jag är där nere =) hoppas....


imorrn har jag inga planer..ska skjutsa kristoffer upp till södra vid 10.00 undra om man får se den lilla renen som yrar runt där uppe...stackarn...kommit bort från flocken kanske.....hmm kanske ska baka muffins...


nu ska jag lägga mej och läsa godnatt på er alla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards