Alla inlägg den 8 april 2009

Av victoria wallin - 8 april 2009 11:49

kan det bli tråkigare väder??!!! så less på detta..man blir ju på så himla bra humör INTE!!!


igår var vi och kollade på dagis till Josef...linjalen heter det som ligger närmast...ringde sen till kommunen och ställde mej i kö på 2 dagis...linjalen och kronan...verkar vara lång kö på båda :( vad gör man om man inte får plats??


sen åkte vi till birsta för att prata med Lina på vero moda...fick se ett schema för sommaren...kommer nog börja jobba i juli...så hoppas på bra väder i juni!!! verkar ju inte så nu...efter jag pratat med henne åkte familjen till sara för fika...sen kom mamma dit och va barnvakt åt Calle.

Kristoffer va i studion igårkväll så jag och josef va själva...var bara skit på tv:n så det blev sex & city boxen ist....


idag har jag fyllt i ansökningar till högskola och komvux...hoppas jag kommer in nudå!! 1:a val förskolelärare...2:a val socionom och kommer jag inte på nån av dom ska jag plugga matte b och naturkunskap b på komvux..


vad ska man göra idag då?? kristoffer ska på kurs på trafikskolan...hmm ska slå en pling till janina snart tro jag.....med vad vill man göra i detta väder?!!


ha´re


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards