Alla inlägg den 14 april 2009

Av victoria wallin - 14 april 2009 23:00

vaknade av att min sambo sa nu måste du gå upp så vi hinner va ute i det fina vädret innan jag ska jobba....härligt att höra att det är fint väder ute får man en bra anledning att inte ligga och dra sig :)

vi gick ner på stan för att hitta ett par skor till Josef..nu när han ska traska omkring ute...eller krypa man ska säga en så länge.....men han kan iaf gå med gåvagnen själv nu...Kristoffer kom på den bra idén att lägga vikter i gåvagnen så den inte glider iväg så lätt...

när vi kom ner på stan så gick vi först till baugetterian där vi inte varit sen gymnasiet typ 5 år sen...då sprang man där hela tiden...fick iaf med oss 2 tacobaugetter...satte oss på torget och smaskade i oss....

Kristoffer bokade teori och körkortsprov idag..tro det blev nästa vecka..så nu måste han köra mycket med mammsen...

När kristoffer gick och jobbade letade jag skor till Josef hittade ett par på Intersport...sen träffade jag tessan en stund...åsså hann jag hälsa på gamla jobbet en snabbis....


ikväll har jag och josef inte gjort så mkt....han har varit grining och inte velat sovit....men somnade till slut iaf....väntade mej bara ett DHW avsnitt idag men fick en glad överaskning för det var 2 på raken :)


imorrn ska jag kanske träffa tessan...sen ska jag även på yoga :) åsså hoppas jag på att elektrikern ska komma hit och fixa lyset på toan....HOPPAS...


här kommer lite bilder bla på josefs nya skor och när han åkte traktor igår :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards