Alla inlägg den 13 april 2009

Av victoria wallin - 13 april 2009 11:07

igår åkte vi först till ante och sara...för att ante skulle hjälpa mej att deklarera..sen grillade vi korv och drack påskmust mmm...hann även med att sola lite :) sen bar det av ut till alnö där Kristoffer målade soffbordet och jag tvättade bilen...så duktiga....till middagen blev det grillat supergott :)

träffade på min barndomskompis så hon sa att vi kanske kunde ta en ridtur tillsammans nån dag...det ser jag fram emot :)


idag ska jag och Josef till alnö igen....hoppas på att solen tittar fram...Kristoffer ska hålla på med nån skiva....sen ska jag på pump pass vid 16.30

ikväll måste vi se csi..brukar aldrig se på det men nu såg vi förra gången åsså var det fortsättningen ikväll spännande!


fortfarande inge lyse på toaletten...sjukt jobbigt..man ser ju inget fastäm man tänder en massa ljus :(....


måste iväg och köpa skor till Josef nu när det börjar bli vår/sommar...så han kan leka och traska omkring ute :)


ha en bra dag gott folk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards