Alla inlägg den 18 november 2008

Av victoria wallin - 18 november 2008 22:57

idag har jag städat och tvättat assstråkigt...men pedant som jag är så måste det göras...gör väll det lite väl ofta enligt men kära sambo :P...


Sen kom Janina hit, vi gick till ica för jag skulle handla lite...lite godis slank ner i påsen med ;) vi kollade på DHW och Janina och Josef busade lite..Ja Janina han gillar ju iaf dej det har vi ju sett ikväll :P hahahaa...


Har äntligen fått Josef att somna och nu kom kisse hem...så ska umgås lite med honom innan jag lägger mej och sover... hoppas på många timmars sömn inatt men lär ju inte bli så...en förkyld karl och en hungrig bebis....det bådar inte gott...:P


imorrn har jag absolut inga planer...kristoffer ska jobba fast jag trodde han skulle va ledig....men Janina är ledig så kanske hon vill leka med mej och Josef :)


goooodnatt... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards