Alla inlägg den 23 november 2008

Av victoria wallin - 23 november 2008 21:39

Ja då har man äntligen fixat håret...så nu är jag typ mörkhårig igen hehe...blev iaf jättenöjd..Frisören min har också en grabb på 5 mån så blev en massa babysnack =) köpte även en dunder hårinpackning som jag ska testa nån dag här...

Efter frisörbesöket gick jag till vero moda för att visa upp mej för janina...sen sprang jag och köpte julgardiner...måste göra julfint här om nån vecka kanske...

Jag, Kristoffer och Josef var på middag hos Kristoffers mamma...bjöds på kycklinggryta..va jättegod...Sen har jag sett på tv...Dom ensamma mammorna hittade ju sina killar tillslut hahaaa...

hmm nu ska jag kolla upp vart jag ska tatuera mig i framtiden har iaf hittat vad jag vill göra =)..ska ringa janina och tjata på att vi ska göra det tillsammans den här gången...som vi sagt i x antal år :P....


Jag sådde några blommor, en för varje vän

Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

Det blev höst och vinter och blommorna de dog

Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log

Sen kom regnet med moln stora grå

Nästa gång jag fann dem så var det bara två

Sen kom solen med allt ljus den har

Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar

Du härdades i solsken, du drunknade i regn

Men en sak är säker, du är en riktig vän


Love ya Janina :) 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards