Alla inlägg den 28 november 2008

Av victoria wallin - 28 november 2008 23:06

imorse gjorde kristoffer rent i avloppet,fyfaaan va äckligt det va...hehe hoppas det rinner ner där nudå...

jag traskade ner på stan och möte sara...sen möte vi en kompis till henne så alla vi tre hade barnvagnar..som vi gick och drog på...sen möte vi även upp tessan....sen traskade vi bort ända till Pallas...har alltid trott att det bara varit ett konditori men är även ett fik...va rätt billigt där...jag käkade en lyxräkmacka och en godbit mumma....

gick på stan lite sen med tessan, skulle leta julklapp till Kristoffer som jag hittade :)  köpte även 2 julklappar till Josef :)

efter det gick vi och köpte sushi...suuuper gott!!! sen har vi kollat på idol och käkat ben & jerry glass...sjukt gott det är...med kakdeg såklart...

natten som var fick jag sova heeela 6 h i sträck sweeet...

nu försöker jag få lillgubben att sova och väntar på att karln min ska komma hem....

här kommer lite kort från dagen som varit :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards