Alla inlägg den 19 november 2008

Av victoria wallin - 19 november 2008 19:02

känner mej krasslig tääärt...ont i huvudet och hängig...ska ta ett lååångt ocg varmt bad när Kristoffer kommer hem.

Fick kort som jag framkallat idag...alltid lika roligt att få...mååånga fina kort på lillprinsen...

Jag och Janina var en sväng på stan..jag skulle köpa pizzadeg för jag ville ha pizza till middag...men det blev även ett par till stövlar och lite boxer trosor..hämtade även ut ett gåvopaket till Josef...med lite blöjor och leksaker m,m....

Imorrn är Kristoffer ledig så då ska vi till Alnö, tänkte väga Josef hos mammsen åsså ska kisse övningsköra...

Fick även ett skitbra erbjudande idag av min bäste vän Janina vi får hoppas att det blir skitbra :)


kraaam påér 

Av victoria wallin - 19 november 2008 12:01

Har hittat en massa gamla festbilder....på tessans sida...jag såg ju heeelt annorlunda ut...ska lägga upp några....åsså hittade jag 2 på världens finaste Fia :) längtar tills du kommer hem gumman...

Nu ska jag ringa Janina och höra om hon vill leka idag...


ha´re bäst 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards