Alla inlägg under februari 2009

Av victoria wallin - 18 februari 2009 15:57

idag var vi på babysång...vår lilla sångfågel lät mest :) det va roligt men vi var bara 4 st....

kristoffer är och jobbar lite  och jag har precis matat josef...

imorrn ska kristoffer jobba extra på södra..får se vad jag och josef ska hitta på!! =)

hmmm har inte mkt att skriva nuförtiden men see yaa 

Av victoria wallin - 17 februari 2009 21:04

igår städade vi på dagen sen åkte vi och fikade hos hannah som fyllde år :)

idag tog vi en prommis till sara och calle och fikade sen gick vi ner på stan och gjorde lite ärenden....när vi kom hem gjorde kristoffer toast mm gott gott....ikväll har vi varit på alnö...kristoffer har övningskört och fått sett en älg som han tjatat om :P vi käkade middag där åsså bakade jag en chokladkaka som vi fikade :)


imorrn blir det babysång ska bli kul...sara sa iaf att det va jätteroligt...sen får vi se vad som händer kanske hittar på nåt med kristoffers syster!

kallt det är ute igen :( vill att snön ska försvinna nu!!!!! vår tack!!


godkväll på er alla....

Av victoria wallin - 15 februari 2009 22:01

idag och igår har jag jobbat...var en tjej som var sjuk idag så fick tjäna lite pengar idag också...=)


igår fick jag godmiddag när jag kom hem..och kristoffer fick en blomma av mej :) josef fick leka med blommpappret...lättroad han =)


har inte så mkt att skriva...trött är jag..kolla på beck men det är nyhter nu :(....

till veckan händer det inte så mkt...ska på babysång på ons iaf =)...sen måste jag hitta de klädesplagg jag har kvar till fulloutfiten =)


ha´re bra


Av victoria wallin - 14 februari 2009 09:33

alla hjärtans dag på er alla.... :)



Av victoria wallin - 13 februari 2009 13:17

ni har skeppan konkat så nu står min sambo utan jobb :( men känner på mej att det kommer ordna sig snart :)


igår käkade vi middag på alnö...fiskgryta med vitlöksbröd det va jättegott!!

när vi kom hem kollade vi på filmen "Bolt" den va rätt bra får 3 av 5 =)


har nyss kommit hem från en promenad med min kära vän janina...gick bort till ica och hämtade ut mitt paket från HM...så roligt att få paket =) allt verkar iaf passa :)


ikväll ska jag nog vara med mammsen...hon ska ta bort stygnen från födelsemärket...hoppas det inte gör ont!!!

tro jag ska kolla lite tatueringar nu ha´re

Av victoria wallin - 11 februari 2009 11:23

det är idag =)...måste ut och gå med josef fastän jag inte är riktigt frisk än...men va längesen vi gick en promenad nu :(...

igår jobbade jag...hade ingen röst från början..pga av den här ***** förkylningen...men gick bra sen...va jättelugnt på dagen men blev lite folk på kvällen :)

VARFÖR ska det blev frost inne i bilen för???? ar ju skitsvårt att få bort....och jag orkar aldrig ta bort allt för det tar ju en evighet...så skrapar ett lite hål och chansar på att det går bra...inte så smart kanske...men men....

josef har sovit dåligt de senaste nätterna....inte vi van vid....är för bortskämda vi =)

hittade en massa grejer jag ville ha på vero igår...men inte så smart att handla en massa nu...oroliga tider nu....


här kommer 2 bilder på en gosse som gillar att tugga på saker... 

Av victoria wallin - 9 februari 2009 13:20

i fredags kväll var jag och min mamma på skeppan och kollade när kristoffer m,m uppträdde dom var jääätteduktiga *stolt* mamma och jag drack lite vin och när dom var klar vid 01 så gick vi hem...Josef hade varit grinig sa min pappa som var barnvakt...konstigt tänkte jag ....han som brukar sova hela nätterna..men det visade sig att han bivit sjuk...lillgubben....så dom senaste dagarna har hela familjen varit sjuk...josef hade 38,1 i feber igår..lillgubben..han var helt färdig...jag har fortfarande ont i halsen men vi är nog på bättringsvägen alla 3....=) har hittat lite fulkläder till festen men vi får se om det blir dom vi hittat...jag måste hitta ett par byxor bara....:)


väääääldig less på den här snön nu...och det snöade ju inte lite igår :( vill ha vår!!!!


försöker tvätta lite idag har sjuuuukt mkt tvätt....vet inte hur många högar det är.. :( varför sparar man för?!!

imorrn ska jag jobba så jag hoppas på att halsen är bra...har väldigt konstig röst nu när jag pratar....

jag och janina såg "tropic thunder" ingen bra film!!! så ni vet...


jaja ha´re bra.... :)

Av victoria wallin - 5 februari 2009 20:46

i tisdags blev jag opererad ahhhh scary va? hahaa tog bort ett födelsemärke...trodde det skulle kännas men kännde inget bara bedövningen då...efter det åkte jag,sara,calle och josef spark...blev inte så lång tur eftersom det va så kallt...när vi kom tillbaka så lagade vi lövbiff..


igår jobbade jag 09-17 va jättelugnt...tog hem lite kläder till mamma och en klänning till mej...alltför 100:- billigt det!! pappa och mamma var barnvakt och efter vi käkat gick jag ner och körde ett pump pass...va helt slut när jag kom hem...och det var även min karl för han var sjuk....


idag har jag städat medan kristoffer har legat i sängen hela dagen...jag och josef var på 8-månaders kontroll...höll på bli tokig när jag skulle dit..var försenad åsså skulle jag skrapa rutorna på bilen och det va nästan omöjligt att få bort...vet inte om det regnat och frusit på.... typiskt...jag blir iaf asgrinig när jag är stressad och hungrig för den delen :P aja allt var bra med josef iaf..han följer kurvorna och så...på eftermiddagen åkte vi och badade..jag, sara och pojkarna...vi mötte upp den stolta mormorn och farmorn på alnöbadet....var calles premiärdopp men han gillade det inte :( allt var väll så nytt....blir säkert bättre nästa gång...sen åkte vi och köpte pizza...och nu sitter jag här....


imorrn blir det kanske träning och sen ska jag se kristoffer spela på skeppan...ska nog dit med mammsen och lilian...återkommer om det :)


ha´de bra...här kommer en bild på prinsen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards