Alla inlägg den 9 december 2009

Av victoria wallin - 9 december 2009 19:44

lite bilder       

Av victoria wallin - 9 december 2009 19:33

less på arbetsförmedlingen måste börja på nåt skit på måndag på lernia blä blä blä...aja ska iaf börja studera den 18:e januari....blir knivigt att hitta nån som kan passa josef men det ordnar sig säkert....har inte gjort så mkt idag...bakat och varit på affären typ..


josef kallar iaf tomte för beppe det är lite roligt....jag säger TOMTE han beeeppe...hahaa


jag har verkligen dåligt tålamod när josef inte lyssnar... aj aj aj josef inte gö så....säger jag typ hela dagarna och han gör det ändå....ojojoj....och värre blir det...


ska troligtvis börja jobba lite extra på 1891 igen helger blir det nog...kan va bra att tjäna lite pengar medans man studerar...saknar tjejerna där också :)


undra vad man ska hitta på imorgon...Kristoffer ska iaf få göra rent avloppen i badrummet för har sett äckel silverfisk där...sjuuuuuukt äckliga..aja är bara sett nån så så farligt kan det inte va...just ja jag ska ju baka lussebullar =) köpte saffran idag sjuuuuuuukt dyrt 70:- för två paket vart är denna värld påväg?!!!


nu ska jag försöka lägga in lite bilder på lillprinsen....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards