Alla inlägg den 21 december 2009

Av victoria wallin - 21 december 2009 20:10

va härligt med så mkt snö...känns som när man va liten :)....på förmiddagen var vi ute och skottade lite och lekte...även josef gillade snön...

mamma och pappa kom på middag..roligt med lite sällskap...


tror josef håller på att få mer tänder...vaknade igår kväll och grinade...la han i våran säng men där vägrade han somna så då fick han lägga sig i sin säng igen och tur som jag hade så somnade han nästan på en gång....Kristoffer kom hem vid 03 igår natt efter personalfesten så då vakande jag ..sen ringde hans telefon och då vakande jag igen..sen snarkade han och det höll mej vaken...sen var det slut på batteri i hans telefon så då vaknade jag igen!!! inte mkt sömn inatt inte!!! blir nog tidig kväll ikväll...


igår var vi och köpte gran..så nu är den klädd och fin :)


from imorrn kommer kristoffer vara ledig i en vecka det ska bli roligt....skönt med sällskap på kvällarna...


imorrn ska jag på lernia några timmar sen ska jag nog träffa Fia en sväng :) måste hitta en till liten julklapp till min kära sambo....


här kommer lite bilder från idag :)           

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards