Alla inlägg den 11 december 2009

Av victoria wallin - 11 december 2009 20:11

till dig madde igen :P josef börjar på dagis den 11:e januari och jag börjar plugga den 18:e men sen tiden fram till han börjar dagis har vi ingen säker barnvakt eller hur man nu ska säga det....jag måste gå nåt bajsprogramskit på lernia iom att jag har a-kassa just nu....och det börjar jag med på måndag...förstår du nu?? :)


mamma ringde klockan 09 imorse och fråga om vi skulle på stan tidigare jag sa okej och gick upp med josef och käkade frukost....vi handlade lite julklappar och käkade lunch på charm...pojkarna fick pannkaka och festis MUMS....

sen gick vi hem hit och bakade lussebullar och gjorde knäck...

till middag blev det fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås helt ok!!



Kristoffer den stackarn sov på soffan inatt för att han inte skulle väcka mig med sina snarkningar....tyvärr sov jag inte så bra ändå..kännde att det fattades nåt brevid mig...BLI FRISK!!!!


TYVÄRRR så är dom ÄCKLIGA silverfiskarna kvar dödade en idag igen fyyyfffaaan va äckliga dom är var kommer dom ifrån????? kan man inte gillra några slags fällor?? hehe...


imorrn ska vi nog en tur till birsta sen blir det nog alnö...

på söndag ska vi äta julbord på södra smaskens....


ha´re

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards