Alla inlägg den 27 december 2009

Av victoria wallin - 27 december 2009 19:36

Julafton: firade vi här hos oss...skulle egetligen till ante,sara och calle men dom hade magsjuka...så då kom mamma,pappa och danne plus kristoffers familj hit...åt  sjukt mkt och julklapparna var öppnade på typ 20 min...en trevlig afton alltså =)

både jag, kristoffer och josef fick väldigt fina julklappar....Josefs bästa var från kusinen calle en lite dammsugare...han är heeeelt galen i den.....


juldagen: var vi hos ante,sara och calle för då var dom friska...var ut och gick, fikade och åt middag...även julklappsöppning med en tomte som skrämde livet ur stackars calle...hehe...på kvällen hade jag,sandra och fia en liten förfest här innan vi gick på jops...hade sjukt kul förutom den där stunden jag mådde illa...men en frisk promenad botar allt!!!


Annandagen: hmm va sjukt sliten...hade ont i huudet, mådde illa, hade ont i kroppen...typiska bakis syndrom.....vid 15 åkte vi ut till alnö för att träffa våran underbara son...vi åt middag och sov över pga av snöstorm och ingen av oss för nog kördugliga...


Söndag: åkte lite pulka på förmiddag sen har jag och fia varit på birsta....köpte 2 t-shirts och en tröja på monki....=) nu är karln min och träffar sina vänner...hoppas det är nån bra film man kan se ikväll...


imorrn ska vi upp till järvkvisle tro jag det hette och kolla på dom små kattungarna...nååååå =)


här kommer lite bilder från helgen...         

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards