Alla inlägg den 4 mars 2009

Av victoria wallin - 4 mars 2009 21:01

Lördagen:

var hur kul som helst....på dagen var vi på Calles dop..va jättefint!! mkt folk och han fick jättefina presenter :)

På kvällen var vi på fulfesten och alla va hmm mkt "vackra"  hade iaf jätteroligt..dansade fuldans osv....och jag vann pris för att jag valt ut den fulaste outfiten till tobbe Yeahhhh...fick en väldigt vacker tavla med ett dansband på...=) vid 01 tiden drog jag,kristoffer,tobbe,therese till olerys men det va rätt tråkigt där...träffade ronja så jag hängde med henne ett tag....


Söndagen:

Åkte ut på alnö vid 15 kanske..myste med Josef och åt middag....hmm kom inte ihåg vad vi gjorde mer den dagen....


Måndagen:

Mamma kom hit vid 08 och vid 08.20 släppte hon av oss på tågstationen och åkte till alnö med Josef....seeeg resa till sthlm men det gick bra...när vi kom fram vid 12.30 gick vi på stan till 17 kanske...sökte och sökte grejer vi ville ha men hittade inget...hmm jo en fluga och ett par strumpor till Josef..och jag köpte en svea mössa....när vi kom till vandrarhemmet var jag helt slut i bena....men det var bara att göra sig i ordning och gå och käka innan vi skulle på John Legend han var iaf huuuur bra som helst :) så glad att jag har sett honom live...


Tisdagen:

gick upp tidigt...för att hinna gå på stan så länge som möjligt....aja irrade runt ett tag...kristoffer köpte rock och ett par jordan skor....och när det var 30 min innan vi skulle på tågstationen så hittade jag kööööng affärer..i en galleria...skyndade mej att springa runt där och hittade iaf en kjol och en bikini på top shop....resan hem gick rätt snabbt...kristoffer träffade en kompis på tåget så vi tre satt och spelade kort...mamma hämtade upp oss på tågstationen åsså åkte vi hem hit och käkade mat..skönt att slippa laga mat den dagen iaf..så tack mamma :)


Onsdag:

idag har vi städat, handlat mat, tvättat...väldigt roliga grejer....på kvällskvisten åkte jag till ante och lånade hans dator för att skicka iväg och framkalla kort =) åsså bjöds det på fika där :)


det var detta....haft väldigt roligt men saknat Josef som bara den....


här kommer lite bilder eller mycket bilder :P 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards