Alla inlägg den 10 mars 2009

Av victoria wallin - 10 mars 2009 19:37

7:e började med att jag skulle ta bilen till jobbet....men ack vad jag bedrog mej...fastnade med bilen halvt ute på gatan...grrrr vad arg jag var...fick hjälp av nån granne och kristoffer att putta på men det var helt fast....Eftersom jag skulle öppna för första gången så fick den stå så åsså sprang jag ner till stan...mamma och pappa åkte in till stan och skottade och hackade is så dom fick till det...gick iaf bra att öppna...:) va rätt lugnt på stan den dagen..när jag slutade så kom mina kära föräldrar och hämta mej...när vi kom hem hade vi födelsedagskalas för Kristoffer...med tårta och kakor....men min stackars bebis var sjuk :( feber och lös i magen...tro det var några tänder eller nåt som va påväg...när kalaset var klart så tog mamma och pappa med sig Josef hem på alnö för dom skulle vara barnvakt...lillgubben ville inte släppa iväg honom sjuk men vet ju att han är i goda händer på en bvc sköterska..=) han va iaf bättre nästa dag :)

vi började göra oss iordning för festen...janina kom och sminkade oss och donade...tack gummz....vi blev ju så fina...hahaha...fyfan blev rädd för mej själv när jag kollade mej i spegeln....jag va iaf en dödsängel och kristoffer var Kurt cobain....tog en taxi till stadshuset och började festa med alla döingar :P jag gick hem tidigt för jag va trött och hade ont i magen...men hade iaf kul ett tag-....kommer bilder snart.....


8:e lite trött hela dagen...jag åkte ut på alnö och va där hela dagen tog en prommis med mamma och josef....sen åt vi middag hos ante och sara....

såg sista avsnittet av "the hills" :( hoppas det kommer en till säsong!!!! janina vet du?


9:e trååååkig dag gjorde verkligen ingenting...


10:e alla 3 åkte till alnö tog en prommis till spikarna...åt kålpudding nam nam....och nu sitter jag här...ikväll är det iaf Desperate Housewifes....och dirty sey money.....


bli inte rädd nu :P


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards