Alla inlägg den 31 mars 2009

Av victoria wallin - 31 mars 2009 20:07

ja då har man varit och hälsat på Fia :) blev varmt välkommen med öppna armar och 1 eller 2 tårar ;) hehee....

det vi har gjort är shoppat shoppat och shoppat :)


Torsdagen: anlände,käkade tacos mmm la oss rätt tidigt tröööött efter resan...



Fredag: Josef fick för sig att vakna klockan 07 så då gick vi upp och gjorde frukos...tog en tripp på stan väldigt fin stad...shoppade en klänning svart tubklänning....ett linne (rosa) en kjol randig....en klänning randig...ääälskar randigt...Kritoffer säger att jag kommer bli en zebra i mitt nästa liv...vi får väll se :P aja köpte också ett par byxor och en tröja med barbapappa på till Josef....sen käkade vi kycklingsallad och på kvällen kollade vi på let´s dance...



Lördag: Josef vaknade 07 jättekul!!! tog en långpromenad till gamla linköping....köpte en massa choklad på den lilla chokladfabriken cloetta...mmmm gott!!! till middag blev det tacopaj....och på kvällen kollade vi på robinson...



Söndag: Josef ville gå upp först klockan 05 sen 06 men jag tänkte aldrig och han fick lov att somna om...sov till 08.30 :) åkte ut till linköpings birsta typ...fia handlade lite grann men jag höll hårt i plånboken :) på eftermiddagen åt vi sushi mmmm sååå sjukt gott...åsså gick vi en långprommis runt stångån...jättefint.. sen på kvällen skulle vi se på van veteren eller hur det nu stavas men jag va trött så såg inte så mkt...försökte även få Josef att somna vilket han inte ville göra förrän 22.30 typ....



Måndag: tog en snabbsväng på stan...åt lite lunch sen iväg till tåget....vinkade farväl till min käre vän....och började den härliga tågresan hem med Josef,Sara och Calle....härligt det är att underhålla 2 barn som tröttnar på varje leksak efter 1 min....fanns ingen matvagn på tåget så vi var rätt hungriga...men men....kom iaf hem säker....


köpte även 5 barnböcker till Josef och 3 skivor till Kristoffer....


har försökt anmäla mej till utbildningar till hösten men det är så sjukt krångligt...ska ringa dit imorrn och prata med dom....


snart blir det DHV och kanske lite snacks :)


2 mån och en vecka kvar typ till Fia kommer hem :) see ya soon...


byeeeeee

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards