Alla inlägg den 23 mars 2009

Av victoria wallin - 23 mars 2009 21:26

suttit och kollat på gamla bilder från förr :P mkt kul man hade då...känns som om åren bara går man fattar inte vart tiden tar vägen...känns inte som att man snart fyller 24....huga....


imorse var jag och tränade...efter jag skjutsat upp kristoffer på södra så åkte jag och Josef till alnö...åkte först till mammas jobb för att väga och mäta josef...han väger nu 8875 och är 72 cm lång.... :)

sen åkte vi hem till mamma och pappa och käkade middag där.....


sååååå sjukt less på den här jävla snön....och nu ser man inte var det är halt :( kristoffer  halkade med josef i famnen idag.... som tur var så hamnade josef aldrig på marken....alltid nojig att gå med han i famnen ute... kan det bli ett slut på den här vintern nu!!!!!!!

hoppas på att kristoffer får åka med nån ner från södra så han slipper att gå....


min lilla älskling håller på bli sjuk tro jag...han är iaf jättesnorig....hoppas verkligen han inte får feber...


nu är det bara 2 dagar kvar tills jag och sara åker ner till linköping...och jag får träffa min lilla kooko :P


här kommer en bild från förr :P 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards