Alla inlägg under november 2008

Av victoria wallin - 15 november 2008 21:44

Nu har janina gått hem..hon orkade inte se klart Narnia så jag fick göra det själv. 1:an va mkt bättre.

Nu väntar jag bara på att Kristoffer ska komma hem...men är astrött så funderar på om jag ska sussa...hoppas på att Josef ska somna snart. 

Här kommer en lite bild på när josef käkar kvällsgröt ;) 

Av victoria wallin - 15 november 2008 16:24

igår var vi ju och åt på mezoyo...jag åt kalv entrecote och kisse åt kanin lår tro jag det va..åt även en jättegod dessert...ascoolt med deras akvarium.

Sen gick vill till skeppsbron och drack lite vin. Mys pys. Vinet hette chablis va asgott.

Efter det hyrde vi Narnia (prins caspian). Orkade inte se klart den så ska nog se den ikväll igen med janina.

Idag har jag,janina och lilla josef varit i Birsta sjuuuuukt mkt folk...Köpte en 2 års present till josef´s kusin Charlie..ska på kalas imorgon :) köpte även julpapper och ljus på Ikea.

Kändes konstigt att sova ut Josef inatt men det gick ju bra ...fick ju sova ut iaf :)

Jobbigt väder  det är idag blask blask och plask.... 

Av victoria wallin - 14 november 2008 16:38

jaha då har man skaffat blogg då...får se hur flitig man kommer vara på att skriva här då.

Ikväll ska man bli utbjuden på middag på Mezoyo, ska bli trevligt. Josef ska få vara hos sin mormor och morfar..Kommer sakna honom men det ska nog gå bra :) hmm undra vad man ska äta för gott...ska även få dricka vin vilket jag gjort 1 gång på typ 1 år och 3 mån...ska bli smaskigt!

måste försöka komma på hur den här sidan funkar...måste ju lägga upp lite bilder och så..


ha´re bäst så länge 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards