Alla inlägg den 15 december 2008

Av victoria wallin - 15 december 2008 19:02

babysim imorse...avslutning...Kristoffer och Josef som badade..jag får inte än pga piercingen..han fick iaf diplom min lilla gosse...som alla andra hihi...

sen bar det av ut till birsta med janina...har shoppat ett linne som jag kanske ska ha på juldagen....en röd stooor halsduk...ögonskugga...nagelack ...och en tröja på vero moda...

sen åkte vi på affären och handlade mat till mej och ingredienser till knäck...josef satt och skrek i bilen med janne och jag spraaang in på affären...när jag hade köpt allt så märkte jag att jag glömt knäckformar....gick in igen och när jag kom till kassan va det aslång kö...aja trängde mej lite före :P men såklart var det segisar som stog i kassan...skitstörigt...när jag var klar sprang jag till bilen...men då var han lugn tack och lov :)

första satsen knäck blev såklart bränd..så vi hällde ut den i slasken och det stelnade såklart.puckon som vi är...:P sen gick proppen...i hela köket..frågade grannen om hon hade några så hon sprang ner i källaren och hämtade 2...testade en och den gick igen...testade andra och den gick också...aja men den tredje funkade iaf =)...så vi började på andra satsen knäck men den blev såklart också bränd..värdelösa vi är!!! så den här gången sprang jag ut och hällde ut den i snön hahaa...aja vi får testa nån annan gång!!

idag är det sista avsnittet av boston tea party..måste jag se om jag orkar...tröött!!!

imorrn blir det jobb och sen mathandling på ica maxi...

kraaaam på´er 

Ovido - Quiz & Flashcards