Alla inlägg den 16 december 2008

Av victoria wallin - 16 december 2008 23:21

kan inte sova för jag har hicka..haft det i 6 h nu...stööörigt...hur botar man det?? vatten har jag testat...kanske ska be kristoffer skrämma mig :P

va roligt att jobba idag men jag känner att jag är så ovan att stå och jobba för jag blir så trött när jag kommer hem....ikväll var vi och handlade mat..så nu finns det äntligen föda hemma =)....

köpte med mig en klänning idag från vero..svårt att låta blir när man hittar så mkt fina kläder!!

har sett en mkt konstig film med kristoffer "trion från belleville"

imorrn blir det städning... tvättning? promenad... bakning...storkok av pureér till Josef...

nu vet jag varför janinas och min knäck blev så konstig...vi glömde att ha i grädde..tyyypiskt...


vill verkligen sova nu!!dumma hicka.... 

Ovido - Quiz & Flashcards