Alla inlägg den 29 december 2008

Av victoria wallin - 29 december 2008 12:47

I lördags var vi på inflyttningsfest hos erik & kajsa...jag hade bestämt att jag bara skulle dricka ett glas vin..men det blev 1 vinare till slut....aja hade iaf jättekul...vid 02 tiden gick vi på olerys och fuldansade lite hehe...kostade 70:- att gå in där heeelt sjukt...så dyrt var det inte på min tid :P


igår åkte jag och hämtade josef och kristoffer åkte och jobbade några timmar...fick tacos till middag smaskens...josef har börjat att rulla runt mkt nu...så nu får man passa honom :) sötnosen!!!


idag ska jag gå och jobba några timmar på vero moda..sen när jag kommer hem hoppas jag på gomiddag...


här kommer lite bilder från helgen...vääääldigt suddiga tyvärr...tar ju kort med mobilen hela tiden...

Ovido - Quiz & Flashcards