Alla inlägg den 27 december 2008

Av victoria wallin - 27 december 2008 11:28

på julafton var vi först hos kristoffers syrra och firade jul...käkade jullunch åsså kom tomten med paket :) sen åkte vi till min bror och sara och åt julmiddag och även där kom tomten =)...fick jättemkt fina paket...mest till Josef såklart men det är det som är roligast...längtar tills nästa jul när han förstår lite mer....


på juldagen var jag,fia,janina,titti och malin här hos mej och förfestade...jag blev alltför full..kanske inte så konstigt när man inte druckit på så länge....filmade lite också...hahaa roligt att se skåååål tjejer :P sen åkte vi ner till aveny för att dricka lite mer och dansa...killen i baren ville att jag skulle dricka vatten men jag hade andra planer....runt 01 gick jag, fia och titti ner på skeppan...var där ett tag sen gick vi hem.....när jag skulle lägga mej så snurrade det bara....sååå jobbigt..ville bara sova..

dagen efter var jag väldigt bakis...sååå trött..även kristoffer var lite tagen :P....vi åkte till mamma och pappa typ vi 16 för att hämta Josef och äta middag..kalkon blev det..mkt gott!!!!

När vi kom hem kollade vi på gladiator mkt bra film =)


idag ska vi förmodligen på inflyttningsfest...tänker inte dricka så mkt iaf...inte värt att förstöra en hel dag efter...


här kommer en bild på världens finaste kille med julkostymen...och en på min fina blomma som fortfarande lever det händer inte ofta...och ett på lilla glada calle =) 

Ovido - Quiz & Flashcards