Alla inlägg den 21 december 2008

Av victoria wallin - 21 december 2008 12:25

i fredags fick jag jobba några timmar på vero moda i stan..mamma fick komma och hämta Josef...och va barnvakt..calle var även hemma på alnö för han va sjuk...och nu idag är Josef lite snorig inte bra!!! efter jag slutat plockade jag upp Fia åsså åkte vi till alnö för att hämta plutten...fick även lite mat i mej...sen åkte vi hem hit och kollade på en film...josef hade knappt sovit på hela dagen så han somnade nästan direkt..han har så svårt att somna när det är folk omkring...en nyfiken liten plutt....

testade på att göra knäck en gång till och den här gången lyckades det :)


igår var vi och köpte julgran...var först på ica bergsgatan men där var dom så dyr så då åkte vi till Bauhaus....fick en jättefin gran för 180:- åsså fick man 80:- att handla där för...jättebra..sen klädde vi granen blev såå fin...Josef tyckte också det för han blev jättesprattlig och ögonen bara lyste :) när Kristoffer skulle börja jobba åkte jag och josef till alnö...åt middag och så...igårkväll var vi på skeppan och kollade på kristoffers kompisar som spelade...dom va duktig..men jag åkte hem tidigare för det va så mkt folk och varmt där...hatar fulla människor när man själv är nykter :P Kristoffers mamma va barnvakt åt josef så hon fick gå hem tidigare än planerat... 


idag måste jag se om jag kan hitta the hills avsnitten som var igår på you tube..missade dom :(....sen ikväll ska mamma och jag på julton :) josef ska få vara hos sin morbror och lillkusinen...


här kommer en bild på den fina granen... och såklart en på prinsen...

Ovido - Quiz & Flashcards