Alla inlägg under december 2008

Av victoria wallin - 6 december 2008 11:07

idag blir det julmarknad på Norra med Sara och Kalle...får se om man hittar nåt fynd där...sen är det The Hills idag läängtar :)

aja ska inte skriva så mkt mer nu...

här kommer bilder på dom finaste :) 

Av victoria wallin - 5 december 2008 19:00

promenerade till Sara och fikade idag....fatta inte vilken väg jag tog för det var bara uppför...jooobigt...men bra för benen :) nu är jag med Janina har knäppt lite knasiga bilder..och snart kanske det blir en till prommis....

aja här kommer lite fina bilder och lite fula :P 

Av victoria wallin - 4 december 2008 13:25

här bjuder jag på en bild på ett vackert par ;)

Av victoria wallin - 3 december 2008 14:53

vad roligt det var att jobba på Vero Moda...gick iaf bra fastän jag var nervös hehe...

igår var jag först och jobbade sen åkte jag hem och hämtade Josef sen åkte vi och Janina till birsta med då hade hon glömt portmonän haha..fult ord...så då åkte vi till stan istället...köpte julklapp till mammsen så nu har jag bara Danne och Emma kvar....skööönt....

idag har vi sett en dokumentär och cannabis...kristoffer ville att vi skulle se den...va rätt intressant....:)

idag blir det middag hemma på Alnö...calle ska också dit kuuul =)

ska lägga upp en bild från dopet som kisse tyckte va så fin....

ha´re bäst 

Av victoria wallin - 1 december 2008 17:47

igår var vi på julskylting i regnvädret...fanns inte så mkt att kolla på...men mamma köpte 2 paket av en jättefin liten tomte ;)

idag har vi varit på babysim...lika roligt som vanligt!! sen var vi på vårdcentralen för att få tandinformation....

vi var även in på Vero Moda..jag köpte ett par jeans och en tröja som jag ska ha imorrn när jag ska provjobba..."nervös"

aja önska mej lycka till :)

här kommer en bild på världens finaste tomte :)

Ovido - Quiz & Flashcards